Egyenleg feltöltés +36 1 999-6100 Skype állapot Skype Letöltés Oldaltérkép
 
 

Mobilfizetés OTP és Erste bankszámláról!


 

 
 
 
 
Név:
E-mail:
 
 
Az Ön neve:
Az Ön E-mail címe:
Ismerősének neve:
Ismerősének E-mail címe:
 
 
Az EME Zrt. az OTP Bankkal, valamint az ERSTE BANK HUNGARY Zrt-vel történő együttműködésének köszönhetően, Ügyfeleink közvetlenül, bankszámlájuk terhére is intézhetik mobilfizetésüket.
Így gyorsan és kényelmesen fizethetik az igénybevett szolgáltatások díját az említett bankoknál vezetett folyószámlájukról.
A szolgáltatást, azon EME ügyfelek vehetik igénybe, akik:
  - OTP, illetve Erste Banknál vezetett folyószámlával rendelkeznek, továbbá
  - rendelkeznek OTPdirekt vagy Erste NetBank internetes hozzáféréssel.

Miért előnyös?
A mobilfizetés közvetlenül az OTP Banknál vagy az Erste Banknál vezetett bankszámla terhére lehetséges, így Önnek nem szükséges külön EME egyenleggel rendelkeznie.
A szolgáltatás igénybevétele havidíjmentes.*
Egyszerű, gyors és kényelmes

*Minden fizetési tranzakció esetén kényelmi díjat számítunk fel, melynek – kommunikációs (SMS) díjat is tartalmazó – összege bruttó 75 Ft.

TIPP: Ajánljuk mindazoknak, akik nem szeretnének külön egyenleget vezetni a mobilfizetésekhez.

Hogyan működik?
A bankszámláról történő mobilfizetés igénybevételének feltételei:
     
- Élő bankszámla az említett partner bankok egyikénél ( OTP Bank, Erste Bank)
    - Internetes banki szolgáltatás (OTPdirekt internetes szolgáltatás vagy Erste NetBank) igénybevételére kötött szerződés a bankszámlavezető bankkal.

1. Az OTP vagy Erste internetes banki szolgáltatásba belépve, a mobilfizetés menüpontra fülre kattintva meg kell adnia az alábbi adatokat:
  - EME ügyfelek esetén: telefonszám és rendszám
  - Új EME ügyfelek esetén: név, cím, telefonszám, valamint rendszám

2. Az adatok elküldését követően a regisztráció pár percen belül megtörténik.

Fontos tudni, hogy a már meglévő EME ügyfelek kizárólag abban az esetben tudják aktiválni a szolgáltatást, ha a netbank regisztráció időpontjában az EME egyenlegük 0 Ft.


Amennyiben EME egyenleg Egyenlegtől függően a regisztráció állapota Teendő
Tanács
0 Ft Ekkor a regisztráció automatikusan (regisztrált) fut végig. Nem kell tenni semmit.
Pozitív
Fontos tudnivaló, hogy az EME és a banki rendszerek összekapcsolásakor a szolgáltatás felfüggesztett „regisztráció folyamatban” státuszba kerül.
Folyószámla rendezés:

A feltöltött EME egyenleg összegét az ügyfél visszakapja.
Az EME folyószámla rendezése érdekében kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat az ugyfelszolgalat@emezrt.hu e-mail címre küldött levélben.
 Amennyiben ez nem történik meg, néhány napon belül központi ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
Negatív
Folyószámla rendezés:

A fennálló tartozást be kell fizetni az EME folyószámlára.



Mobilfizetéssel történt vásárlások értékének levonása a bankszámláról
 
Erste Bank OTP Bank
A vásárlás ellenértéke – összegtől függetlenül – minden alkalommal azonnal levonásra kerül.  - 500 Ft alatti vásárlásai folyamatosan halmozódnak. A vásárlások ellenértéke az 500 Ft elérése esetén, de legkésőbb hó végén automatikusan terhelésre kerül a folyószámlán.
- 500 Ft feletti vásárlások értéke automatikusan a vásárlást követően azonnal terhelésre kerül


 Erste bank   otp_direkt_logo.jpg 

Nyomtatás

Nyilvántartási szám:
ISMS/019-18
Nyilvántartási szám:
503/1325-1424
 
 
 
További videók >>