Egyenleg feltöltés +36 1 999-6100 Skype állapot Skype Letöltés Oldaltérkép
 
 

GYIK


 

 
 
 
 
Név:
E-mail:
 
 
Az Ön neve:
Az Ön E-mail címe:
Ismerősének neve:
Ismerősének E-mail címe:
 
 
  1. HOGYAN KELL REGISZTRÁLNI A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉHEZ?
  2. HOGYAN VEHETEM IGÉNYBE A SZOLGÁLTATÁSOKAT?
  3. MI TÖRTÉNIK A REGISZTRÁCIÓ UTÁN?
  4. KELL-E KORÁBBI CENTRUM PARKOLÓRENDSZER KFT. MOBILPARKOLÁSI, ILLETVE A PARKTELES ÜGYFÉLNEK ÚJBÓL SZERZŐDÉST KÖTNIE?
  5. MILYEN MÓDON LEHET EGYENLEGET FELTÖLTENI?
  6. MI SZÜKSÉGES A SZERZŐDÉSKÖTÉSHEZ?
  7. VAN-E KÖLTSÉGE A SZERZŐDÉSKÖTÉSNEK?
  8. MEDDIG HASZNÁLHATOM FEL AZ EGYENLEGEMET?
  9. MILYEN KÖLTSÉGEKRE KELL SZÁMÍTANOM?
  10. KORLÁTOZÓDIK-E BÁRMELYIK MOBILSZOLGÁLTATÓRA A RENDSZER HASZNÁLATA?
  11. MEGJELENNEK-E A MOBILSZÁMLÁMON A MOBILPARKOLÁSSAL KAPCSOLATOS KÖLTSÉGEK?
  12. AZ ELŐFIZETÉSES, FELTÖLTŐ KÁRTYÁS VAGY CÉGES TELEFONNAL RENDELKEZŐ ÜGYFELEK IS HASZNÁLHATJÁK A RENDSZERT?
  13. MIT JELENT A PARKOLÁSI LIMIT (JELZÉS A MEGADOTT PARKOLÁSI ÖSSZEGHATÁR ELÉRÉSEKOR?
  14. MI TÖRTÉNIK AKKOR, HA CSEREAUTÓVAL VAGYOK KÉNYTELEN KÖZLEKEDNI, TUDOK PARKOLNI EZZEL IS?
  15. MIÉRT NEM INDULT EL A PARKOLÁSOM?
  16. BUDAPEST EGÉSZ TERÜLETÉN LEHET-E MOBILLAL PARKOLNI?
  17. MIÉRT JÓ A MOBILPARKOLÁSI RENDSZER?
  18. INTÉZMÉNYI KEDVEZMÉNYEMET (GAZDÁLKODÓI VÁRAKOZÁSI ENGEDÉLY) IGÉNYBE VEHETEM-E?
  19. MIÉRT UTÓLAG KAPOK SZÁMLÁT EGYENLEGEM FELTÖLTÉSÉRŐL?
  20. MIT TEGYEK, HA TÉVESEN INDÍTOTTAM EL A PARKOLÁST?
  21. MI TÖRTÉNIK, HA TÁVOZÁSKOR NEM ÁLLÍTOM LE A PARKOLÁSI DÍJ SZÁMLÁLÁSÁT? EGÉSZ NAP SZÁMLÁLNI FOG A RENDSZER?
  22. HOGYAN ELLENŐRZIK A PARKOLÁST?
  23. HA ÚJ GÉPJÁRMŰVET VÁSÁROLTAM, VAGY MÁS GÉPJÁRMŰRE IS IGÉNYBE SZERETNÉM VENNI A SZOLGÁLTATÁSAIKAT AKKOR MIT KELL TENNEM?
  24. MI AZ ALAPÉRTELMEZETT PINKÓD?
  25. MIT TEGYEK, HA TÖBB MOBILSZÁMOT SZERETNÉK HASZNÁLNI A SZOLGÁLTATÁSOK IGÉNYBEVÉTELÉHEZ?
  26. MIT JELENT AZ ALAPÉRTELMEZETT HOZZÁRENDELÉS?
  27. MIT TEGYEK, HA NEM VAGYOK BIZTOS BENNE, HOGY A MOBILPARKOLÁS ELINDULT-E?
  28. MIT TEGYEK, HA SZERETNÉM ELLENŐRIZNI A FOLYÓSZÁMLÁMON LÉVŐ EGYENLEGET?
  29. MILYEN SZÁMRA KELL KÜLDENI A PARKOLÁST ELINDÍTÓ SMS-T?
  30. MILYEN SZÁMRA KELL KÜLDENI A PARKOLÁS LEÁLLÍTÓ SMS-T?
  31. MILYEN SZÁMRA KELL KÜLDENI A SZOLGÁLTATÁSOK MEGRENDELÉSÉVEL ÉS A BEÁLLÍTÁSOK MÓDOSÍTÁSÁVAL KAPCSOLATOS ÜZENETEKET?
  32. MIT JELENT A HATÁROZOTT IDEJŰ PARKOLÁS?
  33. MIT TEGYEK, HA HATÁROZOTT IDEJŰ PARKOLÁST KÉRTEM, DE MÉGIS ANNAK LEJÁRTA ELŐTT SZERETNÉK TÁVOZNI A PARKOLÁSI ZÓNÁBÓL?
  34. MIT JELENT A MINIMÁLISAN FIZETENDO PARKOLÁSI DÍJ?
  35. ELINDÍTHATOM-E DÍJMENTES IDŐBEN PARKOLÁSOMAT?
  36. MILYEN ADATOKAT KELL MEGADNOM EGYENLEGEM FELTÖLTÉSEKOR?
  37. MIT TEGYEK, HA FELTÖLTÉSEM NEM ÉRKEZIK MEG?
  38. LEHET-E REGISZTRÁLNI KÜLFÖLDI RENDSZÁMÚ JÁRMŰVET?
  39. MIT TEGYEK, HA TÖBB JÁRMŰVEM VAN, DE AZOKAT KÜLÖN SZERETNÉM KEZELNI (KÜLÖN EGYENLEGGEL)?
  40. MIT JELENT AZ ALACSONY EGYENLEGÉRTESÍTŐ?
  41. A PARKOLÁS INDÍTÁSÁT KÖVETŐEN MIÉRT KAPOK ALACSONY EGYENLEGRŐL ÉRTESÍTÉST?
  42. A MOBILPARKOLÁS INDÍTÁSAKOR VAN-E TÜRELMI IDŐ?
  43. MILYEN IRATOK SZÜKSÉGESEK CÉGES SZERZŐDÉS MÓDOSÍTÁSÁHOZ, VAGY MEGSZÜNTETÉSÉHEZ?
  44. E-S, P-S, ILLETVE Z-S RENDSZÁMOKAT LEHET-E RÖGZÍTENI ÖNÖKNÉL?
  45. LEHETOSÉG VAN ARRA, HOGY A CÉGÜNK AUTÓI CSAK EGY MEGHATÁROZOTT ZÓNÁBAN TÖRTÉNŐ MOBILPARKOLÁSÁT FIZETHESSÜK?
  46. AMENNYIBEN SZÁMLÁT KÉREK, HAVONTA, VAGY NEGYEDÉVENTE AZT MELY IDŐPONTIG KAPOM MEG?
  47. MIT KELL TENNEM HA AZ EME SZOLGÁLTATÁSOKAT A BANKSZÁMLÁMRÓL SZERETNÉM FIZETNI?
  48. A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELE MILYEN KÖLTSÉGEKET JELENT?
  49. HOGYAN JELENIK MEG A BANKSZÁMLA KIVONATOMON AZ ÖNÖK SZOLGÁLTATÁSAINAK TERHELÉSE?
  50. VAN-E ARRA LEHETŐSÉG, HOGY A KÉSŐBBIEKBEN ÚJRA ÖNÖKHÖZ FIZESSEK EGYENLEGET?
  51. HA A BETERHELÉSSEL KAPCSOLATBAN VAN PROBLÉMÁM, AKKOR ÖNÖKHÖZ KELL FORDULNOM?
  52. VAN-E ARRA LEHETŐSÉG, HOGY A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉT FELFÜGGESSZEM?
  53. MI TÖRTÉNIK AKKOR, HA A BANKSZÁMLASZÁMOM MEGSZŰNIK?
  54. MIT TEGYEK AKKOR, HA AZ A BANKKÁRTYA, AMIVEL REGISZTRÁLTAM LEJÁRT?
  55. MIÉRT VONTAK LE HAVI DÍJAT, AMIKOR BANKSZÁMLÁRÓL TÖRTÉNŐ FIZETÉSRE ÁLLTAM ÁT?

 
HOGYAN KELL REGISZTRÁLNI A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉHEZ?

Regisztrálni a következő módokon lehet:
 
On-line: a honlapunkon keresztül lehet a regisztráció gombra kattintva
Banki on-line regisztráció (külső folyószámla kezelés esetén) Az OTP direkt és az Erste NetBank felületén is kezdeményezhető regisztráció bankszámláról történő díjfizetés esetén 
Személyesen: cégünkkel szerződéses kapcsolatban álló parkoló társaságok ügyfélszolgálati irodáiban
Promóciók alkalmával.

Ugrás a lap tetejére!
 
HOGYAN VEHETEM IGÉNYBE A SZOLGÁLTATÁSOKAT?

Nem bankon keresztül történő regisztrációt követően 2 munkanapon belül elkészítjük a szerződését, amit kipostázunk Önnek.
Online szerződéskötés esetén nyomtassa ki elektronikus szerződését, melyet nem szükséges visszaküldeni.
Személyesen az ügyfélszolgálaton történt regisztráció egyben szerződéskötést is jelent, így azt a szerződését azonnal megkapja.

A rendszer használatához szükséges folyószámla-egyenlegét töltse fel, amennyiben nem a bankszámlán keresztül történő fizetési módot választja.  A parkolás indítása és lezárása behívással, vagy SMS küldéssel is lehetséges a használati útmutató alapján.
 

Behívással:
 aktív hívószámkijelzéssel hívja fel az automatákon található 06-80-98-ZÓNA telefonszámot (pl 0802-es zóna esetén.: 06-80-98-0802). A rendszer hangbemondással nyugtázza a parkolás elindulását (Női hang: A parkolás elindult). A parkolás leállításakor is ugyanazt a telefonszámot hívja (Férfi hang: A parkolás leállt). 

SMS küldésével: küldjön SMS-t a 06-30-3444-330-as számra az alábbi tartalommal 4 jegyű zónaszám szóköz rendszám. A rendszám írásakor kérjük, ne használjon szóközt, illetve kötőjelet! SMS üzenetet kap a parkolás elindításáról.
A parkolás leállításához kérjük, küldje el rendszámát a 06-30-3444-340- es telefonszámra. A rendszám írásakor kérjük, ne használjon szóközt, illetve kötőjelet!

Ugrás a lap tetejére!
 
MI TÖRTÉNIK A REGISZTRÁCIÓ UTÁN?

A hatályos parkolási rendeletek értelmében a mobil parkolásra utaló matricát postai úton küldjük, vagy személyes regisztráció esetén azonnal átvehető. Bankon keresztül történő regisztráció esetén, kérjük, hogy a matricát az
ugyfelszolgalat@emezrt.hu címen legyen kedves kérni, vagy nyomtassa ki a képet a EME_matrica.pdf oldalról.

Hatályos parkolási rendeletekhez kattintson ide

Online regisztráció:

A sikeres regisztrációt követően az ügyfél adatai a rendszerünkbe is bekerülnek. E-mailben tájékoztató levelet, valamint a szerződést pdf. formátumban mellékletként küldünk (nem szükséges visszaküldeni), amennyiben a regisztráció során az ügyfél vállalja a szerződés nyomtatását. Ha az ügyfél azt jelöli meg, hogy nem rendelkezik nyomtatóval és kéri a szerződésének postázását, akkor a központi ügyfélszolgálat két aláírt példányban juttatja el azt, az ügyfél részére.


Online banki regisztráció:

A sikeres regisztrációt követően az ügyfél adatai a rendszerünkbe is bekerülnek. Az OTP direkt vagy az Erste NetBank felületén kap visszajelzést a regisztráció sikerességéről.
 

Személyes regisztráció:

Ebben az esetben a regisztrációt követően szerződését azonnal átveheti és egyben egyenlegét is feltöltheti, így szolgáltatásainkat azonnal igénybe tudja venni.

Ugrás a lap tetejére!
 
KELL-E KORÁBBI CENTRUM PARKOLÓRENDSZER KFT. MOBILPARKOLÁSI, ILLETVE A PARKTELES ÜGYFÉLNEK ÚJBÓL SZERZŐDÉST KÖTNIE?

Nem szükséges.
 Azok az ügyfelek, akik a korábbi Centrumos, illetve Parkteles rendszer regisztrált tagjai voltak, az egységes rendszer ügyfeleivé váltak.

Ugrás a lap tetejére!
 
MILYEN MÓDON LEHET EGYENLEGET FELTÖLTENI?

A feltöltés történhet:
 

Személyesen készpénz befizetéssel, cégünkkel szerződéses kapcsolatban álló parkoló társaságok ügyfélszolgálati irodáiban

Banki átutalással ERSTE Bank Nyrt.-nél 11600006-00000000-14821840, vagy az OTP Bank Nyrt.-nél vezetett 11705008-20492838-00000000 számú bankszámlára

Bankkártyával honlapunkon keresztül

Postai csekk útján 

Azonosításra szolgáló adatként átutaláskor kérjük, legyenek kedvesek a közlemény rovatban egy rendszámot, telefonszámot, vagy folyószámla azonosítót feltüntetni.

Csekket, a c
égünkkel szerződéses kapcsolatban álló parkoló társaságok ügyfélszolgálati irodáiban,
illetve központi ügyfélszolgálaton e-mailben kérhet. A csekkes fizetés esetén több hetet is igénybe vehet, amíg a befizetett összeg feltöltésre kerül.

A feltöltésről SMS-ben értesítjük.

A nem készpénzes feltöltés visszaigazolását a rendszer minden esetben kizárólag az értesítési telefonszámként megadott számra küldi.

Ugrás a lap tetejére!
 
MI SZÜKSÉGES A SZERZŐDÉSKÖTÉSHEZ?

A szerződéskötés alkalmával szükséges megadni a rögzítendő járművek rendszámait, azokat a telefonszámokat, amelyekkel a rendszert használni szeretnék.
 

Magánszemélynél: anyja neve, lakcím
 
Céges ügyfél esetén: székhely megadása is szükséges, valamint igazolványszám, illetve cégek esetében cégjegyzékszám/ adószám megadását is kérjük.

Rendszerünkben külföldi telefonszámot és rendszámot is tudunk rögzíteni.

Ugrás a lap tetejére!
 
VAN-E KÖLTSÉGE A SZERZŐDÉSKÖTÉSNEK?

Nincs szerződéskötési díj.

Ugrás a lap tetejére!
 
MEDDIG HASZNÁLHATOM FEL AZ EGYENLEGEMET?

Nincs időbeli korlátozás. Ön egyenlegét a rendszer nyújtotta szolgáltatásokra bármeddig igénybe veheti.

Ugrás a lap tetejére!
 
MILYEN KÖLTSÉGEKRE KELL SZÁMÍTANOM?

Aktuális díjszabásunk megtekintéséhez, kérjük, kattintson ide!

Ugrás a lap tetejére!
 
KORLÁTOZÓDIK-E BÁRMELYIK MOBILSZOLGÁLTATÓRA A RENDSZER HASZNÁLATA?

Nem. Bármelyik mobilszolgáltató ügyfele igénybe veheti rendszerünket. A külföldi mobilszolgáltatóknál a szükséges opciók (roaming) beállítása után veheti igénybe a szolgáltatásainkat.
 
Ugrás a lap tetejére! 

MEGJELENNEK-E A MOBILSZÁMLÁMON A MOBILPARKOLÁSSAL KAPCSOLATOS KÖLTSÉGEK?

Az Ön mobilszámláján az elküldött SMS-ek díjai jelennek meg, illetve a külföldi mobilszolgáltató rendszeréből indított hívás és SMS díja is megjelenik. Az összes többi, mobilparkolással kapcsolatos díj regisztrált ügyfeleink (EME) számláján jelenik meg.

Ugrás a lap tetejére!
 
AZ ELŐFIZETÉSES, FELTÖLTŐ KÁRTYÁS VAGY CÉGES TELEFONNAL RENDELKEZŐ ÜGYFELEK IS HASZNÁLHATJÁK A RENDSZERT?


 

Igen, használhatják, mivel a rendszer a velünk történő előzetes regisztráción és előre befizetett egyenlegen alapul. Ügyfeleink parkolási díjai, a rendszerrel kapcsolatos kommunikációs díjak, illetve az egyéb szolgáltatások díjai ebből az egyenlegből kerülnek levonásra.

Ugrás a lap tetejére!

 
MIT JELENT A PARKOLÁSI LIMIT ?

Regisztrációkor lehetőség van a fenti opció aktiválására, aminek értelmében a futó parkolás közben, egy meghatározott parkolási összeg, vagy időtartam elérésekor a rendszer egy SMS-t küld Önnek. A parkolása ilyenkor nem áll le. Amennyiben az említett opció nincs beállítva a szerződésében, úgy annak módosítására bármikor van lehetőség egy SMS elküldésével /lásd Használati útmutató/, illetve ügyfélszolgálatainkon vagy e-mailben / faxon jelezheti ügyfélszolgálatunk felé.


Ugrás a lap tetejére!
 
MI TÖRTÉNIK AKKOR, HA CSEREAUTÓVAL VAGYOK KÉNYTELEN KÖZLEKEDNI, TUDOK PARKOLNI EZZEL IS?

Amennyiben regisztrálva van a rendszám rendszerünkben az Ön szerződésében, akkor igen, SMS használatával. Amennyiben a csereautó nincs regisztrálva, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálataink egyikével személyesen vagy hívja központi ügyfélszolgálatunkat. Továbbá a 
http://www.fizessenmobillal.hu/ oldalon a Helpdesk menüben a szerződés módosítás pontban kérheti az új rendszám felvitelét, illetve a csereautó rendszámának későbbi törlését.

Ugrás a lap tetejére!
 
MIÉRT NEM INDULT EL A PARKOLÁSOM?

A jelenségnek több oka is lehet.

Amennyiben Ön behívás útján lép kapcsolatba a rendszerrel és az Ön hívószám kijelzése (saját hívóazonosító küldése) nem aktív, akkor nem tudjuk azonosítani a telefonszámát.

Teendő:
 Ha telefonkészüléke úgy van beállítva, hogy telefonszáma nem jelenik meg a hívott fél kijelzőjén, akkor kérjük, a rendszerben hívott valamennyi szám elé írja be a következő jeleket: *31#. Ezzel lehetővé teszi, hogy a rendszer felismerje az Ön telefonszámát. Más hívottak számára természetesen továbbra sem lesz látható az Ön telefonszáma.

Elfogyott az egyenlegén levő összeg.

Teendő:
 Töltse fel egyenlegét a honlapunkon, illetve az 5. kérdés válaszában foglaltak szerint.

Alacsony egyenleggel rendelkezik.
 Amikor parkolást indít, akkor a rendszer befoglalja a megfelelő összeget, hogy legalább egy órai parkolásra és az ahhoz kapcsolódó kommunikációs költségekre elegendő legyen. Amennyiben ezekre a költségekre nem áll rendelkezésére megfelelő egyenleg, akkor nem indul el a parkolása.

Olyan telefonnal kívánja a szolgáltatásunkat igénybe venni, amely nincs regisztrálva.

Teendő: A használati útmutatóban jelzett módon SMS küldésével regisztrálja a kívánt telefonszámot folyószámlájához vagy a Helpdesk-en, vagy az
ugyfelszolgalat@emezrt.hu címre írt levélben kérje a szerződés módosítását.

A küldött SMS formátuma nem megfelelő.

Teendő:
 Ellenőrizze az elküldött SMS formátumát. A helyes formátum Zóna szóköz rendszám (3082-es zóna és ABC123 rendszám esetén pl:3082 ABC123) Különösen figyelni kell az egyes egységek közötti szóköz meghagyására, illetve a rendszám elküldésére, amennyiben nincs telefonjához a parkoltatni kívánt rendszám alapértelmezettként beállítva, amellyel parkolni szeretne. Nagyon fontos továbbá a megfelelő 4 számjegyű zónakód elküldése. Prémium szolgáltatásként kérheti az SMS visszajelzést hibás adat küldésekor.

Nincs hozzárendelve telefonja a kívánt rendszámhoz (BEHÍVÁS esetén)


Teendő:
 SMS-sel vegye igénybe szolgáltatásainkat, illetve a Helpdesk-en, vagy az ugyfelszolgalat@emezrt.hu címen kérje a telefonszám és a rendszám párosítását.

Rossz telefonszámot hívott vagy nem megfelelő számra küldte el SMS-ét.

Teendő:
 Ellenőrizze a telefonszámot, melyet hívott, illetve amelyikre az SMS-t küldte.

Az Ön által használt ZÓNA szám nem létező, vagy inaktív

Technikai incidens, szolgáltatás kiesés áll fenn.

FIGYELEM! A PARKOLÁS (INDÍTÁS, LEÁLLÍTÁS) MEGVALÓSULÁSÁT A RENDSZER VISSZAIGAZOLJA. ENNEK HIÁNYÁBAN A SZOLGÁLTATÁSI KÉRÉS NEM TELJESÜLT!

Ugrás a lap tetejére!
 
BUDAPEST EGÉSZ TERÜLETÉN LEHET-E MOBILLAL PARKOLNI?

Mobilparkolási szolgáltatásunk Budapest területén igénybe vehető a parkoló társaságok által üzemeltetett önkormányzati területek fizető övezeteiben.
 

Ugrás a lap tetejére!
 
MIÉRT JÓ A MOBILPARKOLÁSI RENDSZER?

Annyit fizet percalapon, amennyit parkol (figyelembe véve a minimum parkolási időt, a
Kkt. 2010. Évi XLVII. Tv. és a kerület helyi rendelete alapján)Nem szükséges aprópénzt magunknál tartaniNem szükséges előre megadni, mennyi ideig szeretnék parkolniNem fenyeget a lejárt parkolójegyek miatti pótdíjazásCéges mobiltelefonnal is használhatóGyors és egyszerű a használata.

Ugrás a lap tetejére!
 
INTÉZMÉNYI KEDVEZMÉNYEMET (GAZDÁLKODÓI VÁRAKOZÁSI ENGEDÉLY) IGÉNYBE VEHETEM-E?

Az önkormányzat által kiadott intézményi kedvezmény igénybe vehető. Ennek feltétele, hogy a parkoló társaság rögzíti rendszerünkben, vagy az ügyfél hitelt érdemlően jelzi azt társaságunk felé.

Ugrás a lap tetejére!
 
MIÉRT UTÓLAG KAPOK SZÁMLÁT EGYENLEGEM FELTÖLTÉSÉRŐL?

Egyenlege feltöltésekor még nem lehet tudni, hogy mit vesz igénybe szolgáltatásaink közül. Csak a tárgyhónapot követően tudunk a megelőző havi igénybevett szolgáltatásokról számlát kibocsátani.


Ugrás a lap tetejére!
 
MIT TEGYEK, HA TÉVESEN INDÍTOTTAM EL A PARKOLÁST?

Állítsa le a megkezdett parkolást alapértelmezett jármű esetében behívással, vagy nem alapértelmezett jármű esetében SMS-sel. Ha a bejelentkezéstől számított 1 percen belül leállítja a parkolását, akkor az adott parkolási zónának megfelelő minimális parkolási díjat nem számítjuk fel.


Ugrás a lap tetejére!
 
MI TÖRTÉNIK, HA TÁVOZÁSKOR NEM ÁLLÍTOM LE A PARKOLÁSI DÍJ SZÁMLÁLÁSÁT? EGÉSZ NAP SZÁMLÁLNI FOG A RENDSZER?

A rendszer legfeljebb a maximális várakozási idő lejártáig vagy a díjfizetési időszak végéig számláz. Az időkorlát a KRESZ táblák alatt elhelyezett kiegészítő táblán és/vagy az automatákon kerül feltüntetésre. Az üzemidő végén a parkolás minden esetben automatikusan leáll.


Ugrás a lap tetejére!
 
HOGYAN ELLENŐRZIK A PARKOLÁST?

A díjfizetést ellenőrző munkatársak a mobilparkolást ellenőrizni tudják mobiltelefon segítségével, a helyszín és rendszám beazonosításával, lekérdezésével. 
 

Amennyiben a területre érvényes, hatályos parkolási rendeletben kitétel a mobilparkolásra utaló jelzés (matrica) kihelyezése a gépjármű első szélvédőjére, annak hiányában az ellenőr nem köteles a mobilparkolást lekérdezni a pótdíjazást megelőzően.


Hatályos parkolási rendeletekhez kattintson ide

Ugrás a lap tetejére!
 
HA ÚJ GÉPJÁRMŰVET VÁSÁROLTAM, VAGY MÁS GÉPJÁRMŰRE IS IGÉNYBE SZERETNÉM VENNI A SZOLGÁLTATÁSAIKAT AKKOR MIT KELL TENNEM?

A szerződést módosítani kell, mivel csak olyan gépjárműre lehet igénybe venni a szolgáltatásainkat, amely a szerződésében szerepel. A módosítást a honlapunkon található Helpdesk segítségével, vagy az
ugyfelszolgalat@emezrt.hu címre írt levelében kérheti. Szerződésmódosításról minden esetben visszaigazoló e-mailt küldünk Ügyfeleink részére. A honlapunkon található parkoló társaságok ügyfélszolgálati irodáiban személyesen is módosítják a szerződést.

Ugrás a lap tetejére!
 
MI AZ ALAPÉRTELMEZETT PINKÓD?

Minden ügyfelünknél az 1234 kód van beállítva, kivételt képeznek ez alól az Erste Netbank felületen regisztráló ügyfeleink, nekik lehetőségük van tetszőleges kód megadására. Amennyiben Ön a Centrum Parkoló rendszer Kft mobilparkolási rendszeréhez tartozott és még nem változtatta meg a jelszavát, keressen fel minket, hogy az alapértelmezett jelszóra visszaállítsuk a pin kódját.

Ugrás a lap tetejére!
 
MIT TEGYEK, HA TÖBB MOBILSZÁMOT SZERETNÉK HASZNÁLNI A SZOLGÁLTATÁSOK IGÉNYBEVÉTELÉHEZ?

Tetszőleges mennyiségű mobilszám szerepelhet a szerződésében. Bármennyi mobilszámot megadhat egy gépjárműhöz. Egy telefonszámhoz kizárólag egy rendszámot lehet alapértelmezettként hozzárendelni.

Ugrás a lap tetejére!
 
MIT JELENT AZ ALAPÉRTELMEZETT HOZZÁRENDELÉS?

Az alapértelmezett hozzárendelés lényege, hogy az adott telefonszámhoz hozzárendelt rendszámú gépjárművel a szolgáltatásaink telefonhívással is igénybe vehetők. Így behívással is igénybe tudja venni a mobilparkolási, valamint a motoros- és autópálya matricavásárlási szolgáltatásainkat adott rendszámra. Az SMS segítségével történő parkolás esetén nem szükséges elküldeni az üzenetben a rendszámot.

Ugrás a lap tetejére!
 
MIT TEGYEK, HA NEM VAGYOK BIZTOS BENNE, HOGY A MOBILPARKOLÁS ELINDULT-E?

A parkolási állapot lekérdezéséhez hívja a 06-80-98-0006-os telefonszámot. A hívás fogadásakor a rendszer hangbemondással tájékoztatja az érvényes állapotról, kommunikációs díj ellenében.
Aktuális díjszabásunk megtekintéséhez, kérjük, kattintson ide

Ugrás a lap tetejére!
 
MIT TEGYEK, HA SZERETNÉM ELLENŐRIZNI A FOLYÓSZÁMLÁMON LÉVŐ EGYENLEGET?

Hívja a 06-80-98-0016-os telefonszámot, a választ rövid időn belül megkapja SMS-ben. A hívás fogadásakor a rendszer hangbemondással tájékoztatja, majd kiküldi a részletes adatokat tartalmazó SMS-t, kommunikációs díj ellenében. 
 

Aktuális díjszabásunk megtekintéséhez, kérjük, kattintson ide

Küldje el az egyenleg szót pinkódjával együtt a 06-30-3444-370-es számra,  aktuális egyenlegéről értesítést kap szintén SMS-ben, vagy kérdezze le egyenlegét SMS-ben a használati útmutatónk alapján, kommunikációs díj ellenében. 
 

Aktuális díjszabásunk megtekintéséhez, kérjük, kattintson ide

Ugrás a lap tetejére!
 
MILYEN SZÁMRA KELL KÜLDENI A PARKOLÁST ELINDÍTÓ SMS-T?

Parkolás-indításkor a 06-30-3444-330- as számra kell küldeni az üzenetet a használati útmutató szerint.
 

Ugrás a lap tetejére!
 
MILYEN SZÁMRA KELL KÜLDENI A PARKOLÁS LEÁLLÍTÓ SMS-T?

Parkolás leállításakor a 06-30-3444-340-es számra az üres, vagy a rendszámot tartalmazó SMS-t.


Ugrás a lap tetejére!
 
MILYEN SZÁMRA KELL KÜLDENI A SZOLGÁLTATÁSOK MEGRENDELÉSÉVEL ÉS A  BEÁLLÍTÁSOK MÓDOSÍTÁSÁVAL KAPCSOLATOS ÜZENETEKET?

SMS üzenettel beállítható szolgáltatások esetén a 06-30-3444-370-es számra.


Ugrás a lap tetejére!
 
MIT JELENT A HATÁROZOTT IDEJŰ PARKOLÁS?

Önnek módja van - az adott parkolási zónában érvényes maximális, illetve minimálisan fizetendő parkolási idő figyelembevételével - percben megadni, hogy mennyi időt szeretne parkolni.

A határozott idejű parkolás csak SMS segítségével kezdeményezett parkolás esetén lehetséges.

Ugrás a lap tetejére!
 
MIT TEGYEK, HA HATÁROZOTT IDEJŰ PARKOLÁST KÉRTEM, DE MÉGIS ANNAK LEJÁRTA ELŐTT SZERETNÉK TÁVOZNI A PARKOLÁSI ZÓNÁBÓL?

Állítsa le parkolását. Nem kell kifizetnie a korábban megadott parkolási időt, csak annyit von le a rendszer az Ön egyenlegéből, amennyit valójában parkolt.

Ugrás a lap tetejére!
 
MIT JELENT A MINIMÁLISAN FIZETENDŐ PARKOLÁSI DÍJ?

A minimálisan fizetendő díj mobil parkolás esetén 15 perc, 5 Ft-ra kerekítve. Amennyiben 1 percen belül törli a parkolást, akkor természetesen csak a kommunikációs, illetve egyes szerződésmódoknál kényelmi díj kerül az egyenlegéből levonásra.

Ugrás a lap tetejére!
 
ELINDÍTHATOM-E DÍJMENTES IDŐBEN PARKOLÁSOMAT?

Igen. Rendszerünk előjegyzésbe veszi az Ön parkolási szándékát. A parkolási díj számlálása természetesen csak a díjfizető időszak kezdetekor indul el. Amennyiben Ön a díjfizető időszak előtt távozik, állítsa le parkolását, ezzel törli az előjegyzést. Ez esetben parkolási díjat nem kell fizetnie.
 
Ugrás a lap tetejére!
 
MILYEN ADATOKAT KELL MEGADNOM EGYENLEGEM FELTÖLTÉSEKOR?

Amennyiben Ön bankkártyája segítségével, átutalással, vagy csekkel tölti fel egyenlegét, kérjük, adja meg legalább rendszámát és telefonszámát, ami a szerződésében is szerepel. Feltöltése megérkezésekor SMS üzenetet küldünk.

Ugrás a lap tetejére!
 
MIT TEGYEK, HA FELTÖLTÉSEM NEM ÉRKEZIK MEG?

Előfordulhat, hogy hibás vagy hiányzó adatok esetén nem tudjuk beazonosítani az Ön mobilparkolási folyószámláját. Kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a 06-1-999-6100-as telefonszámon.

Ugrás a lap tetejére!
 
LEHET-E REGISZTRÁLNI KÜLFÖLDI RENDSZÁMÚ JÁRMŰVET?

Igen, rendszerünk elfogadja a különböző típusú és nem hagyományos rendszámokat is. Fontos, hogy külföldi rendszámra autópálya-matricát csak SMS-ben lehet megvásárolni. Pl.: 1010 MU12233 D (autópálya matrica típusa 10, 30 napos, szóköz, rendszám, szóköz, felségjel) üzenetet kell elküldeni a 06-30-3444-350-es telefonszámra.

Ugrás a lap tetejére!
 
MIT TEGYEK, HA TÖBB JÁRMŰVEM VAN, DE AZOKAT KÜLÖN SZERETNÉM KEZELNI (KÜLÖN EGYENLEGGEL)?

Önnek lehetősége van több folyószámlát nyitni, ugyanazon ügyfélnév alatt. Nincs más teendője, mint regisztrációkor megadni az egyes járműveket, amelyeket külön szeretne kezelni. A külön folyószámlán levő járművek így nem közös egyenlegből parkolnak, de egy számlát adunk ki a felhasználástól függően, amennyiben a megadott számlázási és/vagy ügyféladatok pontosan megegyeznek a szerződésekben.

Ugrás a lap tetejére!
 
MIT JELENT AZ ALACSONY EGYENLEGÉRTESÍTŐ?

Rendszerünk SMS-t küld ki, amikor egyenlege az Ön által megadott összeget eléri, érdemes már ekkor az egyenleg feltöltéséről gondoskodni. Alapértelmezettként 1000 Ft-ra van beállítva az értesítés.  Kérjük kedves Ügyfeleinket, hogy olyan összeget legyenek szívesek meghatározni, aminek elérésekor elegendő idő áll rendelkezésre az egyenleg feltöltéséhez, ezzel biztosítva szolgáltatásaink zavartalan igénybevételét.

Ugrás a lap tetejére!
 
A PARKOLÁS INDÍTÁSÁT KÖVETŐEN MIÉRT KAPOK ALACSONY EGYENLEGRŐL ÉRTESÍTÉST?

A rendszer befoglal előre minimum egy órai parkolási díjat, illetve a tranzakcióhoz tartozó kommunikációs díjat. Az egyenlege a parkolás leállításával (amennyiben nem parkolt egy óra hosszáig) a tényleges értéket mutatja.


Ugrás a lap tetejére!
 
A MOBILPARKOLÁS INDÍTÁSAKOR VAN-E TÜRELMI IDŐ?

Nincsen, a parkolást azonnal el kell indítani. A türelmi időről a mindenkor hatályos rendelet határoz.

Ugrás a lap tetejére!
 
MILYEN IRATOK SZÜKSÉGESEK CÉGES SZERZŐDÉS MÓDOSÍTÁSÁHOZ, VAGY MEGSZÜNTETÉSÉHEZ?

Aláírási címpéldányt és meghatalmazást legyen kedves csatolni a módosítási / felmondási kérelemhez.


Ugrás a lap tetejére!
 
E-S, P-S, ILLETVE Z-S RENDSZÁMOKAT LEHET-E RÖGZÍTENI ÖNÖKNÉL?

Igen, lehet rögzíteni az évszámmal együtt pl.: E-12345 07. Amennyiben már az állandó rendszámát megkapta kérjük, a szerződését módosítsa, illetve a régi rendszámát töröltesse.

Ugrás a lap tetejére!
 
LEHETŐSÉG VAN ARRA, HOGY A CÉGÜNK AUTÓI CSAK EGY MEGHATÁROZOTT ZÓNÁBAN TÖRTÉNŐ MOBILPARKOLÁSÁT FIZETHESSÜK?

Igen. Lehetőség van arra, hogy bizonyos rendszámok csak az Önök által meghatározott zónaszámokban parkolhassanak, illetve arra is, hogy csak bizonyos zónákat határozzanak meg, ahol nem akarják adott rendszámokra a mobilparkolást fizetni.


Ugrás a lap tetejére!
 
AMENNYIBEN SZÁMLÁT KÉREK, HAVONTA, VAGY NEGYEDÉVENTE AZT MELY IDŐPONTIG KAPOM MEG?

A számlákat havonta, 15-ig postázzuk ügyfeleink részére.


Ugrás a lap tetejére!
 
MIT KELL TENNEM HA AZ EME SZOLGÁLTATÁSOKAT A BANKSZÁMLÁMRÓL SZERETNÉM FIZETNI?

A bankszámláról történő mobilfizetés igénybevételének feltételei:
 

Élő bankszámla az említett bankok valamelyikénél (Erste Bank, OTP Bank)Internetes banki szolgáltatás (Erste Netbank vagy OTP direkt internetes szolgáltatás) igénybevételére kötött szerződés a folyószámla-vezető bankkal.

Az Erste vagy OTP internetes banki szolgáltatásba belépve, a mobilfizetés menüpontra kattintva meg kell adnia az alábbi adatokat:
EME ügyfelek esetén: telefonszám és rendszám
Új EME ügyfelek esetén: név, cím, telefonszám, valamint rendszám

Fontos tudni, hogy a már EME ügyfelek kizárólag abban az esetben tudják aktiválni a szolgáltatást, ha a netbank regisztráció időpontjában az EME egyenleg 0 Ft.


Ugrás a lap tetejére!
 
A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELE MILYEN KÖLTSÉGEKET JELENT KÜLSŐ FOLYÓSZÁMLAKEZELT SZERZŐDÉS ESETÉN?

Minden fizetési tranzakció esetén kényelmi díjat számítunk fel, melynek – kommunikációs (SMS) díjat is tartalmazó – összege bruttó 75 Ft. A további költségeket a díjtáblázatunk tartalmazza.

Ugrás a lap tetejére!
 
HOGYAN JELENIK MEG A BANKSZÁMLA KIVONATOMON AZ ÖNÖK SZOLGÁLTATÁSAINAK TERHELÉSE?

OTP ügyfelek esetén bankkártyás vásárlásként jelenik meg, Erste ügyfelek esetén
„EME Mobilfizetés" tranzakcióként találhatja meg.
 
Mobilfizetéssel történt vásárlások értékének levonása a bankszámláról
Erste Bank OTP Bank
A vásárlás ellenértéke – összegtől függetlenül – minden alkalommal azonnal levonásra kerül.  - 500 Ft feletti vásárlások értéke automatikusan a vásárlást követően azonnal terhelésre kerül
- 500 Ft alatti vásárlásai folyamatosan halmozódnak. A vásárlások ellenértéke az 500 Ft elérése esetén, de legkésőbb hó végén a folyószámlán automatikusan terhelésre kerülnek.

Ugrás a lap tetejére!
 
VAN-E ARRA LEHETŐSÉG, HOGY A KÉSŐBBIEKBEN ÚJRA ÖNÖKHÖZ FIZESSEK EGYENLEGET?

Igen, amennyiben nem szeretné a továbbiakban, hogy a bankszámlájáról  vonjuk a szolgáltatások díját, akkor kérheti az EME-s egyenlegére való visszaállást a bankszámlavezető honlapjának, az internetes banki szolgáltatás felületén, (Erste Netbank vagy OTPdirekt internetes szolgáltatás) a mobilfizetés „fül” alatt, a lemondás gombra kattintva.

Kérjük, hogy ilyen esetben, legyen kedves az ugyfelszolgalat@emezrt.hu címen is írásban jelezni visszaállítási igényét.

Ugrás a lap tetejére!
 
HA A BETERHELÉSSEL KAPCSOLATBAN VAN PROBLÉMÁM, AKKOR ÖNÖKHÖZ KELL FORDULNOM?

Beterheléssel kapcsolatban kérjük, hogy elsődlegesen legyen kedves a számlavezető bankhoz fordulni.

Ugrás a lap tetejére!
 
VAN-E ARRA LEHETŐSÉG, HOGY A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉT FELFÜGGESSZEM?

Igen. Megteheti a bankszámlavezető  bankjának honlapján, az internetes banki szolgáltatás felületén a szolgáltatást lemondásával. Ekkor az EME Zrt.-vel kötött szerződése még aktív, ha azt is szeretné felfüggeszteni, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon.

Ugrás a lap tetejére!
 
MI TÖRTÉNIK AKKOR, HA A BANKSZÁMLASZÁMOM MEGSZŰNIK?

Mielőtt megszünteti a bankszámla szerződését, legyen kedves lemondani a mobilparkolási szolgáltatást, a mobilfizetés menüpont alatt található lemondás gomb segítségével, vagy a bankfiókban személyesen majd, jelezze felénk is azt, az 
ugyfelszolgalat@emezrt.hu címen.

Ugrás a lap tetejére!
 
MIT TEGYEK AKKOR, HA AZ A BANKKÁRTYA, AMIVEL REGISZTRÁLTAM LEJÁRT?

Az új kártyaadatok, az első PIN kód használathoz kapcsolódó tranzakció után automatikusan befrissülnek. Amennyiben nem így történik, akkor kérjük, forduljon Bankja Ügyfélszolgálatához.


Ugrás a lap tetejére!
 
MIÉRT VONTAK LE HAVI DÍJAT, AMIKOR BANKSZÁMLÁRÓL TÖRTÉNŐ FIZETÉSRE ÁLLTAM ÁT?

A havi folyószámla vezetési költséget minden hónap első napján terheljük be. Amennyiben ekkor még nem lépett életbe a bankkal kötött szerződés, úgy a levonás megtörténik. 
 

Nyomtatás

Nyilvántartási szám:
ISMS/019-18
Nyilvántartási szám:
503/1325-1424
 
 
 
További videók >>